Siirrämme seuramme laskujen reskontran, saatavien eräpäivän jälkeisen seurannan ja sitä koskevat toimenpiteet Visma Financial Solutions Oy:lle 1.8.2019 alkaen. Siirron syynä on myClubin ja Visman yhteistyö, jonka johdosta myClubissa tehdyt laskut ohjautuvat automaattisesti Visman maksuvalvontajärjestelmään. Ennen 1.8. luotujen laskujen perintätoimista vastaa edelleen Suomen Perintätoimisto.
Käytännössä tämä merkitsee seuraavaa:
- suoritus seuralle kulkee Visman asiakasvaraintilin kautta
- Visma lähettää jatkossa maksuhuomautukset sekä maksuvaatimukset
- tilinumero vaihtuu, joten käytäthän aina laskulla olevaa tilinumero
- Visma lähettää 14 päivää laskun eräpäivän jälkeen maksukehotuksen, johon lisätään 5 euron perintäkulu. Lisäksi laskuihin lisätään 7% viivästyskorko.
- Jos maksua ei tämänkään jälkeen ole saatu, Visma lähettää maksuvaatimuksen 17 päivää maksukehotuksen eräpäivän jälkeen, johon lisätään 14 euron perintäkulu. Mikäli saatavia ei ole maksettu maksukehotuksesta ja maksuvaatimuksesta huolimatta, aloittaa Visma saatavan perinnän. Samaan aikaan astuu voimaan harrastekielto, josta seurakoordinaattori tiedottaa valmentajia sekä täysi-ikäistä harrastajaa tai alaikäisen harrastajan huoltajaa.
Kaikki laskut löytyvät edelleen myClubista.
Laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä seurakoordinaattoriin (seurakoordinaattori@tcssmash.fi).
Maksamiseen liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä Visman laskutuspalvelun numeroon 029 080 6500 tai sähköpostilla osoitteeseen fsf.asiakaspalvelu@visma.com.
Päivitetyt laskutuskäytännöt voit käydä lukemassa täällä.